Op de hoogte blijven? Krijg de laatste updates in jouw mailbox.

Deel

Persbericht: Ferenc Birkenhäger neemt afscheid als Algemeen Directeur, Joost Snellink benoemd als opvolger

Lisa
Leestijd 2 min

Met ingang van 1 januari 2024 legt Ferenc Birkenhäger zijn taken als Algemeen Directeur bij Eijsink neer. Ferenc is ruim 23 jaar bij Eijsink betrokken geweest, eerst als financieel verantwoordelijke en de laatste 12 jaren als Algemeen Directeur. Zijn opvolger is collega-directielid Joost Snellink, die momenteel de rol van Commercieel Directeur vervult. Naast het versterken van de marktpositie zal Joost dagelijks eindverantwoordelijk zijn voor de brede bedrijfsvoering, het beleid en de strategie.

Ferenc Birkenhäger: “Ik ben ontzettend trots op hoe Eijsink zich ontwikkeld heeft en wat we met alle medewerkers door hard werken hebben bereikt: een zeer professioneel, succesvol bedrijf met een geweldige klantenkring. Met Joost als mijn opvolger en zijn visie op ondernemerschap, is Eijsink klaar voor een nieuwe fase. Eijsink zal het reeds ingezette pad als automatiseringspartner met nog meer focus en vol enthousiasme vervolgen.”

Joost Snellink: “Het is een geweldige kans om de leiding over te mogen nemen van deze mooie organisatie. Eijsink is in 40 jaar tijd uitgegroeid van kassaleverancier tot automatiseringspartner met innovatieve software. De komende jaren zullen in het teken staan van groei en verdere ontwikkeling van onze software. Een mooie ambitie waar ik vol energie, samen met de andere directieleden, graag verder richting aan geef. Ferenc heeft een onmiskenbare bijdrage geleverd en we zijn hem zeer dankbaar voor alles wat hij voor Eijsink heeft betekend.”