QR-bestellen laat gasten niet langer wachten
Digitaal en op ieder gewenst moment bestellen. Dankzij QR-bestellen geven gasten zelf hun bestelling door. Een waardevolle toevoeging op piekmomenten of wanneer je te weinig personeel beschikbaar hebt. Dag wachttijd, hallo gemak, flexibiliteit en gastvrije service.
Geen app, de simpelheid zelve
Scan, bestel, klaar. Om een bestelling te plaatsen scannen gasten met hun smartphone de QR-code op tafel gelinkt aan jouw bestelsite. Frisdranken, warme dranken, broodjes, snacks; via diverse menu-categorieën wordt een keuze gemaakt. Een check van het digitale winkelmandje en (optioneel) online afrekenen. De bestelling wordt direct doorgestuurd naar jouw kassasysteem, digitale bar- of keukenschermen of de bonnenprinter.
QR-bestellen is een aanwinst voor ieder zaak, want
20 tot 25% meer omzet door de inzet van online bestelmogelijkheden
Klantverhalen
Deze ondernemers vertrouwen op Eijsink
en laten de techniek van QR-bestellen hun personeel versterken.
Verhoog je omzet door cross- en upselling
Op de werkvloer vraagt de gastheer of je een gebakje bij de koffie wil nuttigen of extra bacon op je hamburger wenst. Via QR-bestellen worden dit soort verleidelijke opties automatisch getoond, inclusief smakelijke foto’s. Zo wordt cross- en upselling nooit vergeten en moeilijk te weerstaan. Dat onderschrijven onze klanten: de gemiddelde besteding ligt 20-25% hoger.
Naar wens QR-bestellen of QR-betalen
Toe aan het volgende rondje drankjes of de volgende gang? Ook daar kunnen je gasten de QR-codes op tafel voor gebruiken. Net als voor het betalen van de rekening. QR-bestellen is een aanvulling op je personeel - geen vervanging. Je bepaalt zelf hoe je de service van QR-bestellen inzet om kostbare tijd te sparen die je liever gebruikt voor persoonlijk contact met je gasten.
Vier redenen
Waarom Eijsink?
Het antwoord op de vraag.