TESO: Online bestellen via eigen device en bestelzuil

8 augustus 2017

Wil je van Den Helder naar Texel, of van Texel naar Den Helder? Dan vaar je met TESO bootdienst naar de overkant. Texels Eigen Stoomboot Onderneming bestaat al 110 jaar en vervoert jaarlijks meer dan 2 miljoen passagiers.

Afgestemd op de relatief korte vaartijd verloopt bestellen en betalen zonder lang te moeten wachten. Kiosk ‘Bij de Boot’ in de veerhaven Den Helder is flink uitgebreid met 60 zitplaatsen binnen en een groot dakterras. Het horecaconcept is een Stop & Go geworden. Via twee bemande WinSale kassa’s en drie booq bestelzuilen kunnen klanten snacks, broodjes en drankjes bestellen en binnen enkele minuten via een tien meter lange counter ophalen.

Naast het bestellen via de bestelzuil, hebben klanten ook de mogelijkheid om op de boot online via hun eigen device eten en drinken te bestellen. Door de koppeling van de webshop met het veelzijdige WinSale pakket kunnen klanten die onderweg zijn naar Den Helder een patatje bestellen die bij aankomst in de kiosk voor hen klaarstaat.

Zo gaaf dat kiosk 'Bij de Boot' van TESO enthousiast werkt met de bestelzuilen en webshop van onze oplossing booq Online. Extra bijzonder is dat we dat op video mochten zetten! Bekijk een prachtige sfeerimpressie en een uniek klantverhaal verteld door Arjen Poelman.

Binnenkort lees je meer over TESO in de nieuwe editie van Nieuws & Trends.