Just booq

Slim, razendsnel en grensverleggend. booq POS is hét open businessplatform voor elke ondernemer in de horeca, leisure, catering en retail. Van (vaste én mobiele) kassa tot personeelsplanning en van bar- en keukenmanagement tot ticketing: alle relevante tools voor jouw bedrijfsvoering in één ijzersterk programma. Modulair, dus jíj bepaalt waar je voor betaalt. In de cloud, dus altijd en overal bereikbaar. En zowel qua prijs als qua software enorm toegankelijk, dus je voelt je er meteen bij thuis. Just booq!

Wat biedt booq jou?

Bij Eijsink vind je altijd een oplossing op maat.

Flexibele kassa

Een vaste kassa uitgebreid met smartphones, zodat je aan tafel mobiel bestellingen kunt opnemen. Of juist mobiel werken met tablets, handige tablethouders en -opladers. Alleen een afrekensysteem, of ook personeelsplanning en bar- en keukenmanagement. Jíj bepaalt de ideale mix. booq is flexibel, dus past altijd bij jouw onderneming.

  • Intuïtieve menustructuren, iedereen heeft booq in no time onder de knie
  • Stel je eigen kassa samen: ijzersterke hardware of iOS-, Android- of Windows-devices
  • Modulair, dus jij bepaalt voor welke functionaliteiten je betaalt
Realtime artikelbeheer

Veranderingen in jouw booq worden direct doorgevoerd. En pas je iets in je kassamodule aan, dan wordt dat bijvoorbeeld ook automatisch aangepast in de omzet- en voorraadinformatie van je booq-webshop. Handig!

  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
  • Cloudoplossing, dus overal en altijd bereikbaar
  • Aanpassingen simpel en snel geregeld
booq Bar/Kitchen Manager

De basis van booq is het online kassasysteem, maar dat kun je gemakkelijk uitbreiden met veel meer handige modules. Een daarvan is onze Bar/Kitchen Manager, waarmee ingevoerde bestellingen direct op speciale touchschermen bij de juiste afdeling terecht komen. Daar kunnen je medewerkers met een paar tikken supersnel aangeven welke bonnen nog open staan, welke al lopen en welke gestart worden, bijvoorbeeld. En dankzij slimme kleurcoderingen voor tafels uit dezelfde wijk, kun je eenvoudig bestellingen samenvoegen en waardoor je runners efficiënter uitserveren. Rust en controle op de werkvloer!

  • In één oogopslag overzicht lopende bestellingen
  • Gemakkelijk bestellingen samenvoegen, prioriteren of aanpassen
  • Efficiënter, papierloos werken
booq Tafelreservering

booq Tafelreservering is het snelste en betrouwbaarste reserveringssysteem voor horecagelegenheden. Zonder commissie! Realtime inzicht in tafelbeschikbaarheid, reserveringen en in welke tafels bezet zijn. Je sleept eenvoudig reserveringen naar andere tafels voor een optimale bezetting. Ook gasten in- en uitchecken, wachtlijsten en walk-ins beheren was nog nooit zo simpel. Met booq Reservering regel je gegarandeerd de beste reserveerervaring voor je gasten én je medewerkers!

  • Beheer tafelreserveringen, gasteninformatie, wachtlijsten en walk-ins in één app
  • Overal ter wereld je reserveringsdata binnen handbereik
  • Automatische synchronisatie tussen al je iOS-devices
booq Personeelsplanner

Extra drukte door het mooie weer, een bedrijfsfeest, een onverwacht zieke werknemer: het maken van een sluitend personeelsrooster kan een flinke uitdaging zijn. Maar wie de Personeelsplanner aan booq koppelt, regelt de personeelsplanning voortaan in een handomdraai. De basis van de software is een drag-en-dropsysteem waarmee je medewerkers gemakkelijk naar de juiste plaatsen in het rooster sleept. Door te plannen aan de hand van ingestelde budgetten, toont de software direct hoe goed je huidige planning hierop aansluit!

  • Plannen aan de hand van kosten, omzet en budget
  • Medewerkers selecteren op loonkosten en contract
  • Managementdashboard met handige prestatiemeters
booq Bestelsite

Wil je graag beginnen met een nieuwe webshop? Of je huidige site flink updaten en aansluiten op de rest van je booq? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. We gebruiken namelijk een eigen ontwikkeld CMS (contentmanagementsysteem) waarmee we je bestelsite precies naar wens kunnen inrichten, én realtime aansluiten op de rest van je booqdata uit o.a. het kassasysteem.

  • Toegankelijk drag-en-drop CMS
  • Look & feel op maat voor jouw bedrijf
  • Data website en webshop gekoppeld aan je booq-kassa
booq QR-bestellen

Stroomlijn je het bestelproces op jóuw manier. Speel in op het personeelstekort in de branche of bereid je voor de anderhalve-meter-economie met booq QR-bestellen. Categoriewinnaar van de Horecava Innovation Award 2020! Zet QR-codebordjes op tafel, gasten scannen de code en komen automatisch - met het tafelnummer al gekoppeld - op je bestelsite. Ze kiezen hun bestelling en rekenen direct af, waarna de order binnenkomt bij de keuken en/of bar. Deze kan worden uitgeserveerd of opgehaald bij de afhaalbalie.

  • Ontlast je personeel tijdens piekuren en biedt je gasten extra service
  • Geschikt voor terras, strandbedden, ijssalons, hotelkamers en meer
  • Gasten bestellen en besteden gemiddeld meer.
booq Bestelzuil

Met een bestelzuil in je zaak verkoop je nooit meer 'nee'. De basis voor een bestelzuil is jouw gepersonaliseerde bestelwebsite, die we op maat voor je maken. Met een paar klikken op de site of tikken op de zuil ben je bij het gewenste product. Onderhoud is geen issue. Is je kassa gekoppeld aan je webshop en pas je hierin de prijzen aan, dan wijzigen deze automatisch mee op de bestelzuil. Is de rij bij de cafetariakassa bijvoorbeeld te lang? Dan stap je er gewoon uit en bestel je bij de bestelzuil. Op handige afhaalschermen zie je dan precies wanneer jouw bestelling voor je klaar staat.

  • Vereenvoudig en versnel het bestelproces
  • Een op maat gemaakte bestelwebsite als basis
  • Sfeerbeelden en animaties in jouw look & feel
booq Bestelsite

Je eigen bestelsite of webshop maken - stand alone of gekoppeld aan je kassa - hoeft echt niet ingewikkeld te zijn. Snel kunnen starten met je CMS, daar zorgen wij voor. Jij kiest het gewenste design en bepaalt de layout, wij regelen de techniek. Zonder beperkingen en ongekend gebruiksvriendelijk. Of je nu met 5 producten begint of 500. Dankzij slimme modules en veelzijdige koppelingen beheer je eenvoudig bestellingen en je voorraad. Teksten wijzigen, foto’s toevoegen of een prijs aanpassen is met een paar klikken geregeld. Zo kun je je gehele menu of assortiment digitaal aanbieden, ínclusief overtuigende foto’s. Dus waar wacht je nog op?

  • Wij verzorgen alle updates automatisch voor je
  • Meerdere bestelsites beheren in één account
  • Bestelsites en CMS schalen responsive mee op elk apparaat
booq BI

Hoe beter je dataverwerking, hoe beter de informatie die je er uit haalt. booq BI is een splinternieuwe business intelligence tool waarmee je op grafische wijze inzicht krijg in de belangrijkste data uit je bedrijfsprocessen Verschillende locaties vergelijken? Alles komt naast elkaar in beeld. Twee periodes naast elkaar zetten? De grafieken passen zich automatisch aan. Het overkoepelende inzicht van onze BI-tool is voor elke ondernemer van toegevoegde waarde. Juist oók voor de kleinere ondernemer! Met booq BI beschik je altijd over het meest optimale overzicht van je bedrijfsvoering.

  • Visueel inzicht in je data via handige diagrammen en grafieken
  • Dag-, uur-, faciliteiten-, en bedienderapporten
  • Zoom in op rapportonderdelen zoals de omzet per faciliteit en omzet per bediende

Raadpleeg onze experts

Wil je graag weten of booq bij jouw wensen en verwachtingen past? Heb je een verzoek voor onze klantenservice? Of leg je gewoon graag een vrijblijvende vraag bij ons neer?

Wacht dan niet langer en open ons contactformulier! Waar kunnen we je een plezier mee doen?

Contact opnemen
Dé oplossing voor

Jouw oplossing voor

Restaurants
Strandpaviljoenen
Bars & cafés
Fastservice
Theaters
Klanten vertellen

Ontdek wat onze oplossingen in de praktijk voor jou kunnen betekenen.

Pelle's, Deurningen
booq POS

“We hebben bewust voor booq gekozen omdat de software zich in rap tempo doorontwikkelt. Het kassasysteem heeft een erg handige backoffice én biedt ons de mogelijkheid om te koppelen met andere oplossingen zoals Kasstaat die belangrijk voor ons zijn. We krijgen zeer regelmatig updates, met nieuwe functionaliteiten. Zo zijn helemaal klaar voor de toekomst.” - Eigenaar Roy Spekhorst

Noorderlicht, Amsterdam
booq POS
Bar/Kitchen Manager
Personeelsplanner

"Ik ben blij dat we booq, de Bar/Kitchen Manager en Personeelsplanner tegelijk geïntegreerd hebben, zodat ons management cijfergestuurd kan werken. Kassasysteem booq heeft gezorgd voor veel efficiency, gemak en inzicht. Door het digitale keukenmanagement maken we veel minder fouten en is de stroomlijning in de keuken beter." - mede-eigenaar Krijn van Santen

Flying Dutchmen Cocktails, Amsterdam
booq POS

"Onze belangrijkste eis was een gebruiksvriendelijk, flexibel en betrouwbaar systeem. En ook in de backoffice willen we dingen eenvoudig kunnen terugzien en terugvinden. Dat is wat booq ons biedt." - mede-eigenaar Tess Posthumus

Jack Bean, Rotterdam
booq POS
bestelsite

"De combinatie van offline en online dezelfde user experience in de winkel was voor ons super. Ik had hiervoor al met heel wat contentmanagementsystemen gewerkt, en kan zeggen dat booq echt supersolide in elkaar steekt." - mede-eigenaar Mathijs Huis in 't Veld

Délifrance, Delft
booq POS

"Dankzij booq kunnen we op deze rijksweglocatie snel en efficiënt werken; met handhelds aan tafel bestellingen opnemen bijvoorbeeld. En met de combinatie van booq en contactloos betalen kunnen gasten op tijd weer door naar hun volgende bestemming." - Pattie van der Wulp, operationeel manager Délifrance

De Pier, Scheveningen
booq POS

“Dankzij booq zien we centraal wat onze individuele ondernemers aan omzet genereren.” – Herman Smit, manager & verhuurder 

't Smulhuis, Brunssum
Vectron
Personeelsplanner
bestelsite

"De booq bestelsite biedt zowel klanten als onszelf vele voordelen. Het geeft alleen maar verlichting en ik kan het absoluut aanbevelen." - Carmen Boumans, bedrijfsleider

TESO, Den Helder / Texel
booq POS
Kitchen Manager
bestelsite
bestelzuil

"Met booq webshop en bestelzuilen gecombineerd met keuken- en afhaalschermen voorkom je wachttijden en ontlast je de keuken plus de kassa tijdens piekmomenten.”- Arjen Poelman, Hoofd Frontoffice & Horeca

Zo gekoppeld

Deze oplossing sluit naadloos aan op diverse van onze andere producten. Kies voor de beste combinaties en een hoger rendement!

Ontdek dé perfecte oplossing
Benieuwd naar welke oplossingen uit ons portfolio aansluiten bij je bedrijf? Neem contact met ons op!