Beleving creëren door automatiseren
Een fijne gastbeleving wordt niet alleen gevormd door een heerlijk gerecht, sfeervol interieur en vriendelijk personeel. Ook de processen rondom bestellen en betalen zijn van invloed op de gastbeleving. Vraag jij je af hoe automatisering jou kan helpen om de gastbeleving in jouw zaak te verbeteren? Geen probleem. We adviseren je graag!
Ruimte voor persoonlijke aandacht
Automatische werkprocessen maken dat er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht voor gasten. Zo tik je met een mobiel kassasysteem in een paar seconden het gewenste gerecht aan waardoor er aan tafel ruimte is voor een praatje. En omdat orders aan tafel verzonden worden naar de bonprinter óf de digitale bonnenschermen in bar/keuken, blijven je medewerkers letterlijk dicht bij de gast.
Geef je gasten de regie
Verbeter de gastbeleving door gasten bij het bestel- en betaalproces te betrekken. Met QR-bestellen plaatsen gasten zelfstandig op eigen tempo een bestelling via de digitale menukaart. Gasten vinden het scannen van de QR-code met de smartphone leuk om te doen én zo zijn ze niet afhankelijk van een medewerker. Zo gaan je gasten met een tevreden gevoel naar huis en keren ze sneller terug!
Onze oplossingen op de werkvloer
Maak verwachtingen van nu waar
Onze maatschappij 'doet alles online' en wordt steeds meer ingericht op selfservice. Aan jouw de taak om hierop in te spelen. Zo reserveren gasten het liefst eenvoudig en snel online via je website. Zijn zelfscan-kassa's in de fastservice, kantine of ziekenhuis geen uitzondering meer. En is betalen via een QR-code op de bon ideaal om ergernissen over wachttijd te voorkomen. Match jouw service met de verwachtingen van de gast en de tevredenheid zal stijgen.
Op een rij
Jouw voordelen
van gastvrije, digitale ondersteuning.
Andere wensen of uitdagingen? We denken graag met je mee.
Klantverhalen
Deze ondernemers vertrouwen op Eijsink
en verbeteren hun gastbeleving dankzij onze tools.
4 redenen
Waarom Eijsink?
Het antwoord op de vraag.