Op de hoogte blijven? Krijg de laatste updates in jouw mailbox.
eijsink expertise gastbeleving verbeteren

Gastbeleving verbeteren

Wij helpen jou bij
de ultieme gastbeleving

Meer tijd voor gasten
Kortere wachttijden
Gastvrije omnichannel service

Beleving creëren door automatiseren

Een fijne gastbeleving wordt niet alleen gevormd door een heerlijk gerecht, sfeervol interieur en vriendelijk personeel. Ook de processen rondom bestellen en betalen zijn van invloed op de gastbeleving. Vraag jij je af hoe automatisering jou kan helpen om de gastbeleving in jouw zaak te verbeteren? Geen probleem. We adviseren je graag!

Ruimte voor persoonlijke aandacht

Automatische werkprocessen maken dat er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht voor gasten. Zo tik je met een mobiel kassasysteem in een paar seconden het gewenste gerecht aan waardoor er aan tafel ruimte is voor een praatje. En omdat orders aan tafel verzonden worden naar de bonprinter óf de digitale bonnenschermen in bar/keuken, blijven je medewerkers letterlijk dicht bij de gast.

Eijsink gastbeleving verbeteren expertise tevredenheid

Geef je gasten de regie

Verbeter de gastbeleving door gasten bij het bestel- en betaalproces te betrekken. Met QR-bestellen plaatsen gasten zelfstandig op eigen tempo een bestelling via de digitale menukaart. Gasten vinden het scannen van de QR-code met de smartphone leuk om te doen én zo zijn ze niet afhankelijk van een medewerker. Zo gaan je gasten met een tevreden gevoel naar huis en keren ze sneller terug!

gasten selfservice bestellen betalen horeca

Onze oplossingen op de werkvloer

gastbeleving verbeteren kassa eijsink qr bestellen betalen

Maak verwachtingen van nu waar

Onze maatschappij 'doet alles online' en wordt steeds meer ingericht op selfservice. Aan jouw de taak om hierop in te spelen. Zo reserveren gasten het liefst eenvoudig en snel online via je website. Zijn zelfscan-kassa's in de fastservice, kantine of ziekenhuis geen uitzondering meer. En is betalen via een QR-code op de bon ideaal om ergernissen over wachttijd te voorkomen. Match jouw service met de verwachtingen van de gast en de tevredenheid zal stijgen.

eijsink gastbeleving automatisering digitalisering catering horeca

Op een rij

Jouw voordelen

van gastvrije, digitale ondersteuning.

Hogere gasttevredenheid
Fijne service door de toegenomen snelheid van bestellen en betalen.
Betrokken medewerkers
Ondersteun je team met betrouwbare en stabiele tools en er is meer tijd voor een praatje.
Meer terugkerende gasten
Tevreden gasten keren sneller terug naar jouw zaak.
Omzetverhoging
Hoe beter de gastbeleving, hoe langer gasten blijven en hoe meer ze bestellen.
Geprezen innovatie
Gasten vinden innovatie prettig en leuk. Daardoor waarderen ze jouw zaak hoger.

Andere wensen of uitdagingen? We denken graag met je mee.

Klantverhalen

Deze ondernemers vertrouwen op Eijsink

en verbeteren hun gastbeleving dankzij onze tools.

4 redenen

Waarom Eijsink?

Het antwoord op de vraag.

24/7 service en support
Wij weten dat het runnen van een onderneming geen 9 tot 5 baan is. Daarom zijn de specialisten van onze servicedesk overdag, ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.
Jarenlange praktijkervaring
Het maximale uit je zaak halen, dat gunnen we jou. Onze ervaren branchespecialisten weten hoe het mooier, winstgevender, of eenvoudiger kan.
Persoonlijke aandacht
In jouw unieke situatie luistert vanaf het eerste contact een vast team naar je wensen. Ook maken we het persoonlijk met regionale monteurs, instructie op de werkvloer en live begeleiding.
Non-stop innovatie
Door samen met jou vanuit de praktijk te ontwikkelen, kunnen we onze oplossingen continu verbeteren. Ontwikkelaars hebben we zelf in huis. En daar pluk jij de voordelen van.

Ik wil graag...

Anouk
Anouk, adviseur

Anouk helpt je graag aan
aan de beste service voor je gasten