QR-bestellen: geen
wachttijd, wel meer service
wachttijd, wel meer service
Gasten bestellen zelf via een QR-code. Jij houdt de regie en kunt je aandacht richten op service en beleving.










QR-bestellen van Eijsink: snel, simpel, servicegericht
Scan, bestel, klaar. Gasten scannen de QR-code op tafel en komen direct op jouw bestelsite. Frisdranken, warme dranken, broodjes, snacks – via overzichtelijke menucategorieën maken ze hun keuze. Na een snelle check van het winkelmandje en (optioneel) online afrekenen, staat de bestelling direct in je kassa, op je keuken- of barscherm of bij de bonnenprinter.
Waarom jij QR-bestellen kan gebruiken
Minder heen-en-weer lopen
gasten bestellen zelf, jij houdt tijd over voor persoonlijke service.Meer omzet zonder moeite
hogere bonbedragen dankzij slimme upsellingRust in drukke momenten
piekdrukte opvangen zonder extra personeel.QR-bestellen is een aanwinst voor ieder zaak, want
Beheeromgeving = backoffice van je kassa
Alle instellingen regel je in de backoffice van je POS kassasysteem. Wijzig prijzen, combi-menu's of weekaanbiedingen.
Het boost je verkoop
Dankzij geautomatiseerde cross- en upselling-suggesties, inclusief verleidelijke foto’s, is de gemiddelde omzet 20-25% hoger.
Gasten bestellen ook het volgende rondje zelf
Bijbestellen dankzij de QR-code op de uitgeserveerde kassabon en jij hebt maar één keer pin-transactiekosten.
Gemakkelijk filteren
Filter op allergenen en dieetvoorkeuren maken het voor je gast gemakkelijker om de juiste keuze te maken.
Ongedwongen fooi vangen
Bij elke bestelling heeft de gast de mogelijkheid om een fooi toe te voegen.
Zij vertrouwen op Eijsink














Waarom QR-bestellen werkt voor jou én je gasten
Meer omzet per tafel
Slimme suggesties en extra bestelmomenten zorgen voor hogere besteding.
Geen wachttijd voor gasten
Bestellen en betalen kan direct, zonder te wachten op bediening.
Meer aandacht voor service
Jouw team heeft tijd voor gastvrijheid in plaats van alleen orders opnemen.
Piekmomenten soepel opvangen
Drukte managen zonder extra personeel in te zetten.
Altijd duidelijkheid
Bestellingen en betalingen komen direct in de kassa en keuken – geen misverstanden.
Hybride en flexibel inzetbaar
Combineer bediening met zelfbestellen, of zet het volledig zelfstandig in.
Veelgestelde vragen
Waar en hoe kan ik QR-bestellen inzetten?
De mogelijkheden voor QR-bestellen zijn eindeloos. Je kiest zelf waar en wanneer je QR-bestellen inzet: terras, theater, snackbar, hotelkamer, strandstoel of ijssalon. Dus ook op plekken waar personele bezetting voorheen ingewikkeld was, want door de selfservice heb je geen medewerker nodig!
Wat is het verschil van QR-betalen ten opzichte van QR-bestellen?
Selecteren, bestellen en betalen. Drie simpele stappen om als gast geholpen te worden in jouw zaak. Bij QR-bestellen scant je gast eerst de QR-code op tafel. Hij/zij selecteert en bestelt via de bestelsite die gekoppeld is aan de QR-code. Vervolgens voltooit de gast de bestelling door een online betaling te doen. Bij QR-betalen selecteert en bestelt jouw gast de bestelling bij een gastheer of gastvrouw. Aansluitend wordt de bestelling voltooid door een QR-code op tafel of de kassabon te scannen en hiermee de online betaling te voldoen.
Wat kost QR-bestellen en betaal ik transactiekosten?
Voor QR-bestellen is geen hardware vereist, het is een aanvullende module van je kassasysteem. QR-betalen zit standaard opgenomen en gratis te gebruiken. Afhankelijk van de Payment Service Provider betaal je een vaste of variabele vergoeding per transactie.